1r de Batxillerat a la Fira Experimenta

Enguany el diumenge 2 d’abril, l’IES Henri Matisse ha tornat a la Fira-Concurs Experimenta! Esta vegada de la mà de l’alumnat de 1r de Batxillerat B que cursa Tecnologia i engenyeria I. Exposaren dos projectes, un d’ells anomenat “El carrer eco-eficient” i l’altre consistent en un “Detector de colors”per ajudar a les persones amb discapacitat visual, on han treballat aplicant els Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS).

Aquesta fira, té com a objectiu prioritari incentivar la curiositat i l’interés per tot el que ens rodeja, així com transmetre les possibilitats que el mètode científic ens dona per a comprendre la natura i desenvolupar la tecnologia i els alumnes explicaren de meravella els projectes que han desenvolupat a tots aquells que s’acostaren a visitar la fira.

Alumnes, professores i famílies ens ho passarem d’allò més bé! Ha estat una experiència molt emocionant i enriquidora!