Reorganització de 1r de Batxillerat

Benvolgudes famílies,
Us informem que l’equip docent de 1r de Batxillerat, tant de Ciències com d’Humanitats, donat que als dos grups hi ha matriculats 17 alumnes i la capacitat màxima de les nostres aules és de 16 alumnes, hem decidit que assitisquen a classe tots els dies aplicant de forma rotativa de “l’alumne absent”. Per tant desapareixen els grups Pink i Green.
Així, a partir de dilluns 21 de setembre vindran a classe tots els dies tots els alumnes d’estos grups, excepte un d’ells de forma rotativa. Per a començar l’ordre de rotació de no assitència a classe començaran els alumnes els quals el seu primer cognom comence per T, segons normativa vigent.
Els i les alumnes estan assabentats i es coordinaran amb els seus tutors per a saber quin dia han de faltar.
Esperem que els vostres fills i filles valoren l’esforç que estem fent i aprofiten al màxim esta oportunitat en este curs clau.
Us agraïm a vosaltres també la paciència i la comprensió en estes primeres setmanes d’adeqüació del centre a la nova normativa causada per la pandèmia de la COVID-19.
Salutacions cordials