AMPA

¿QUÉ ES EL AMPA?

Las Asociaciones de Madres y Padres de Alumnos (AMPA) son entidades sin ánimo de lucro cuyo objetivo fundamental es velar por una educación de calidad en los centros educativos de sus hijos y representar los intereses de los padres, madres o tutores legales en relación al centro.

¿QUÉ ES EL AMPA?

Las Asociaciones de Madres y Padres de Alumnos, como organización natural de los padres de cada centro, son fruto de la preocupación de éstos por la educación de sus hijos y de la necesidad de intervenir, como parte integrante de la comunidad educativa, en las decisiones que afectan a la enseñanza.

AMPA

L'associació de pares i mares de l'IES El Corriol treballa actividamente juntament amb el centre perquè l'educació dels nostres fills/as siga la millor possible.

Per això, us animem que us asocieis i a més, col·laboreu activament amb nosaltres.

Per a tot el centre

● Aportació econòmica a la decoració de portes per a Nadal.
● Aportació econòmica per als tallers que van organitzar els professors el dia 22/12 (compra de materials).
● Esmorzar i aigua per a l'alumnat amb motiu de la carrera solidària (recollida d'aliments) que va organitzar
el centre el 19 de desembre.
● Trofeus de la carrera.
● Sessions de taller gestió d'estrés per a 1r i 2n batxiller.

BAB26B0A-AE94-44AF-B331-D58DBC49C7B5

Per als socis

● Esmorze Nadal (panini + beguda).
● Segur escolar 1r i 2n ESO.
● Agendes
● Paninis per als socis de les classes guanyadores de la decoració de portes.
● Esmorze Pasqua (panini + beguda).
● Esmorze fi de curs.
● Detall per a l'alumnat que es gradua aquest curs.

COM ASSOCIAR-SE:

Per a associar-se, és necessari fer-ho a través de la web:

www.aulazon.es

ENTRAR EN L'APARTAT “PAGAMENT FAMÍLIES” I BUSCAR L'IES EL CORRIOL.

Per a l'alumnat de 1r i 2n de l'ESO existeix la possibilitat de contractar el segur escolar.

ELS TELÈFONS FACILITATS PASSARAN A FORMAR PART DEL WHATSAPP DE DIFUSIÓ.

AFEGIU EL NOSTRE NÚMERO A LA VOSTRA AGENDA DE CONTACTES PER A PODER REBRE LA INFORMACIÓ: MÒBIL 620 649 206

ATENCIÓ: DATA LÍMIT PER A INSCRIURE'S 30/10/2023

CONTACTE