Flexibibilització de l’oferta del cicle de Tècnic Superior d’Ensenyament i Animació Socioesportiva

El Departament d’Activitats Físicoesportives de l’Institut ha rebut l’aprovació del seu projecte de flexibilització. El projecte té com a objectiu l’ampliació curricular del títol de Tècnic Superior en Ensenyament i Animació Socioesportiva, mitjançant l’addició del mòdul professional de Condicionament Físic en l’Aigua, que forma part del Títol de Tècnic Superior en Condicionament Físic.

El nou mòdul formatiu serà impartit durant el primer curs del cicle de TS d’Ensenyament Socioesportiu, i suposarà un augment de la càrrega lectiva en 4 hores setmanals. Aquesta ampliació de contingut permetrà als alumnes obtenir més coneixements i habilitats en el camp de l’ensenyament i l’animació socioesportiva, així com també en la modalitat de condicionament físic en l’aigua, una activitat cada vegada més popular i demandada per la societat.

El projecte de flexibilització és una mostra del compromís de l’Institut amb la formació integral dels seus alumnes i amb l’adaptació als nous requeriments del mercat laboral, que cada vegada més requereix professionals altament qualificats en diferents àmbits.

El document del projecte es pot consultar en línia per a tothom que estigui interessat en conèixer amb més detall aquesta important iniciativa:

Més informació

RESOLUCIÓ de 9 de maig de 2023, del director general de Formació Professional i Ensenyaments de Règim Especial, per la qual s’autoritza la implantació de projectes de flexibilització de l’oferta modular dels cicles formatius de Formació Professional en determinats centres docents