Taller contra el bullying

El 29 i 30 de març ens ha visitat un representant de la policia nacional per a impartir un taller de prevenció contra l’assetjament escolar dirigit al nostre alumnat de 1r de l’ESO.

Aquesta activitat perseguix sensibilitzar i conscienciar als alumnes sobre la necessitat d’erradicar les conductes violentes de l’àmbit escolar, fomentant els valors de responsabilitat, igualtat, respecte i convivència.

Millorar el seu coneixement i l’adquisició de pautes de detecció dels comportaments i actituds que solen manifestar els joves que patixen assetjament escolar, així com de la responsabilitat de tots de denunciar-ho i combatre-ho. I inculcar la necessitat de comunicar o sol·licitar ajuda als pares i professors.