Fabricació i muntatge

Grau Bàsic

Fabricació mecànica

Quines ocupacions pots exercir

Peons d’indústries manufactureres. Auxiliars de processos automatitzats. Llanterner/a. Muntador/a d’equips de calefacció. Mantenidor/a d’equips de calefacció. Muntador/a d’equips de climatització. Mantenidor/a d’equips de climatització Instal·lador/a de xarxes de subministrament i distribució d’aigua.

Mòduls professionals

Primer curs:

• Operacions bàsiques de fabricació.
  • Soldadura i tancaments metàl•lics.
  • Fusteria d’alumini i PVC.
  • Ciències aplicades I.
  • Comunicació i societat I.
  • Tutoria.
  • Formació i orientació laboral I.
  • Formació en centres de treball (Unitat Formativa I).

Segon curs:

• Xarxes d’evacuació.
  • Llanterneria i calefacció bàsica.
  • Muntatge d’equips de climatització.
  • Ciències aplicades II.
  • Comunicació i societat II.
  • Tutoria.
  • Formació i orientació laboral II.
  • Formació en centres de treball (Unitat Formativa II).

Com s’accedix

• Podran accedir a estes ensenyances els alumnes i les alumnes que complisquen simultàniament els requisits següents:
  • Tindre complits quinze anys, o complir-los durant l’any natural en curs, i no superar els dèsset anys d’edat en el moment de l’accés ni durant l’any natural en curs.
  • Haver cursat el primer cicle d’Educació Secundària Obligatòria o, excepcionalment, haver cursat el segon curs d’Educació Secundària Obligatòria.
  • Haver sigut proposat per l’equip docent als pares, mares o tutors legals per a la incorporació a un cicle de Formació Professional Bàsica.

Titulació que s’obté:

Títol Professional Bàsic en FABRICACIÓ I MUNTATGE.

Este títol professional bàsic permet l’accés a tots els cicles formatius de grau mitjà.