ESCOLA CANTA

Aquest curs els alumnes de quart de primària han participat en el projecte Escola Canta. És un projecte de caràcter musical i escènic que pretén donar suport als Plans de Normalització Lingüística (PNL) de cada escola. És, per consegüent, una iniciativa pensada per a potenciar l’ús social del valencià com a eina de convivència mitjançant la interpretació i representació d’una cantata, una obra musical i escènica creada a propòsit per al projecte educatiu. L’escola canta permet, a més, posar en contacte l’alumnat i el professorat amb les bandes de música, entitats artístiques de gran rellevància en la vida cultural dels pobles i ciutats del territori valencià.

Al llarg del curs, els alumnes de quart han estat aprenent a classe de música la cantata «Els súper ODS: Aventura 2030». El passat divendres 7 de juny, alguns dels alumnes varen representar la cantata a Albalat dels Sorells junt a quatre col·legis més i la banda de música d’Albalat dels Sorells.

Va ser una experiència molt bonica per a alumnes, mestres i famílies!

A continuació podeu veure alguns vídeos i imatges de la representació de la cantata: