MUSIESCOLA

L’alumnat de cinqué de primària ha participat aquest any en Musiescola, un projecte educatiu i artísticomusical. Aquest projecte, que es treballa durant tot el curs, consisteix en treballar a classe de música una sèrie d’activitats musicals (danses, cançons, percussió, batucada, etc). El projecte finalitza amb una trobada, on es reuneixen tots els col·legis que han participat el projecte i passen un mati de convivència.

Aquest any el tema de Musiescola ha sigut «la música i el cinema» i els nostres alumnes assistiren el 23 de maig a la trobada que es va realitzar a València al parc de Benicalap. Els alumnes i mestres ho van passar espectacular i va ser una experiència que recordaran per sempre!

A continuació podeu veure algunes fotos d’aquell dia