Lectures públiques dels treballs d’investigació de batxillerat

La nostra enhorabona a l’alumnat que ha participat a la “VIII Convocatòria del Projecte d’alt rendiment”, reconegut com a Projecte d’innovació educativa per la Conselleria d’Educació en els darrers anys.

Els treballs defensats a la lectura pública aquest dijous dia 20 de gener al saló d’actes “Eduard Zaragozà” han sigut :

• “¿Te apuestas algo? Prevalencia de los juegos de azar en los adolescentes del IES Enric Valor de Silla” presentat per les alumnes Arancha Cubilete, Aroa González i Sofía López tutoritzades per les professores Cristina Banda i Maria Josep Fortea.
  • “Salud en el mundo farmacéutico” realitzat pels alumnes Carlos Gumbau, Natalia Rodríguez i María Simeón coordinats per les professores Rosa Roselló i Inma Sellés.
  • “Ecoauditoria a l’IES Enric Valor de Silla. Solucions tecnològiques per a la sostenibilitat” dels alumnes Carlos Albeldo i David Vila tutoritzats per la professora Elena Carbonell.
  • “Desarrollo de un vehículo guiado por voz” presentat per Sau Felguera i dirigit pel professor Pepe Díaz.

Degut a la limitació d’aforament no hem pogut comptar amb la presencia dels familiars però l’alumnat ha comptat amb el suport dels seus companys i professorat i amb l’assistència de la Regidora d’Educació Dª. Laura Millán i de Francis Forner responsable de la Unitat de Prevenció Comunitària en Conductes Addictives (UPCCA) de l’ajuntament de Silla.

Malgrat les circumstàncies d’aquests dos últims cursos degut a la pandèmia, els nostres joves investigadors han aconseguit fer uns magnífics treballs que podem trobar al blog d’Alt Rendiment de l’IES i tota la comunitat educativa ens alegrem pel seu èxit.

ENHORABONA !!!!

L’alumnat participant al projecte amb la Regidora d’Educació de l’Ajuntament de Silla
L’alumnat participant al projecte amb els tutors