Sol·licitud de certificació acadèmica

Per a la sol·licitud d’una certificació acadèmica:

• Has d’emplenar l’imprés  de  taxes, seleccionant la taxa  de Certificacions acadèmiques MOD. 046, i imprimir les tres còpies.
  • Maneres de realitzar el pagament de la taxa:
    • Pots efectuar el seu pagament en les entitats bancàries corresponents
    • Realitzar el pagament a través del teu compte bancari si posseeixes certificat digital.
    • Realitzar el pagament mitjançant targeta de crèdit o carregue en compte.
  • Posteriorment hauràs d’emplenar el formulari que apareix en la part inferior amb les teues dades personals i adjuntar:
    • Una còpia de l’imprés 046 i el justificant de pagament
    • Fotocòpia del DNI
    • I, si apliques algun descompte en abonar les taxes, has de justificar-lo documentalment mitjançant el carnet de Família nombrosa General, Família Nombrosa Especial o Discapacitat.

EXCEPCIONS: ALUMNAT DE 4t DE L’ESO I DE FPB

• L’alumnat de 4° de l’ESO i de la FPB, només han de sol·licitar la certificació acadèmica si fan la preinscripció en un altre centre, però només l’han de presentar per a la matrícula.
  • Aquests alumnes no han pagar la taxa.

Sol·licitud de certificació acadèmica

• Escolliu els vostres estudis
  • MM slash DD slash YYYY
    Indiqueu la data en què finalitzàreu els vostres estudis
  • Deixeu anar els fitxers aquí o
    Max. file size: 30 MB.
      Heu de pujar l'imprés de la taxa i el justificant del pagament de la taxa.
    • Max. file size: 30 MB.