Consell Escolar

CONSELL ESCOLAR

Aquest curs tenim eleccions al consell escolar i es renova una part del sector de les famílies. Us animem perquè us presenteu a formar part d'aquest òrgan de decisió tan important. El consell escolar és l'entitat més important de qualsevol centre educatiu i és on es voten i decideixen la majoria dels temes que podem considerar importants. Gran part de les reunions solen ser en línia per a facilitar la participació i no sol haver-hi més d'una per trimestre. En el centre les reunions són participatives i obertes a tots els membres de la comunitat educativa, però només voten els membres electes.
En el sector família han d'entrar dos nous representants. Es realitzarà una votació el dia 23 de novembre entre tots/as els que us presenteu, lògicament i amb anterioritat se us farà arribar el llistat de les candidatures i les paperetes perquè pugueu realitzar el vot no presencial.
De tota manera anirem pas a pas, ara tots/as aquells/as que vulgueu presentar-vos respondre'ns al email i ens posarem en contacte amb vosaltres/as.
Formar part del consell escolar és un acte de compromís i us permetrà conéixer millor la vostra escola i poder incidir en la presa de decisions.
Gràcies pel vostre esforç i segura participació.
Una escola de tots/és per a tots/és

Informació del Menjador

INFORMACIÓ DEL MENJADOR

Estem posant en marxa un nou sistema de comunicació amb vosaltres per tal de que us arribe la informació del servei de menjador.
És una aplicació en la que podreu consultar el menú mensual i tindre informació de com ha menjat el vostre fill o filla diàriament.
La app s'anomena CONTACOMES.
A partir de novembre de 2023 deixarem d'enviar el menú per correu electrònic, també deixarem la comunicació en paper quan el xiquet/a no menja bé.

Per qualsevol dubte estem a la vostra disposició.