HORT ESCOLAR  "LLAVORS DE DRÀCMON"

1R CICLE

Estimada comunitat educativa, és un plaer donar inici a una nova i emocionant etapa amb la inauguració del nostre Hort Escolar: “Llavors de Dràcmon”! Avui dia 2 celebrem el començament d'un projecte que no només transformarà el nostre entorn físic, sinó que també enriquirà.

L’hort escolar és més que un espai verd; és un laboratori vivent on sembrarem no només llavors, sinó també coneixement, responsabilitat ambiental i valors fonamentals. Amb cada planta que floreixi, cultivarem la connexió amb la natura i el respecte pel nostre entorn.

Aquest hort esdevé una aula a l'aire lliure, on els alumnes aprendran lliçons valuoses sobre la importància de la sostenibilitat, el cicle de vida de les plantes i la interdependència de tots els éssers vius.

Avui marquem iniciar una connexió més profunda amb la natura, un compromís amb l'educació ambiental i un pas cap a un futur més sostenible.

A sembrar somnis i collir coneixements junts. Benvinguts a l'Hort Escolar!

ENS VISITA BERTO ZAMPAPILAS

Tota la informació: https://www.bertozampapilas.com/historia2021/

Una escola SOSTENIBLE, la nostra, presenta a la seua mascota DRÀCMON, que visitarà de quan en quan al nostre alumnat amb una missió: fer possible els 17 ODS.

DRÀCMON JA ESTÀ ACÍ !!!!

Avui ens ha visitat DRÀCMONel nostre drac preferit!!!  Ha visitat als més menuts i els ha lliurat unes "pistes" perquè trobaren les seues papereres de reciclatge. Estaven EMOCIONAT!!!

PROJECTE:  "QUÈ FIQUE A LA MEUA MOTXILLA ?"

Treballar hàbits alimentaris saludables a l'escola és un dels nostres objectius. Per això, cal la difusió d'informació a l'escola que permeta a l'alumnat conèixer què és una dieta sana, i així, autocontrolar la seua pròpia alimentació.

RACÓ DE SOSTENIBILITAT

PER QUÈ SOM UNA ESCOLA SOSTENIBLE?

HEM DE CONVERTIR L'ESCOLA EN UN ESPAI DE RECICLATGE I DE CONCIENCIACIÓ.

UN DELS OBJECTIUS QUE ES PROPOSEM DES D'AQUESTA ESCOLA ÉS EL DE CONTRIBUIR A LA SOSTENIBILITAT DES DE L'EDUCACIÓ I AMB EL RECONEIXEMENT  DE L'ESCOLA COM AGENT DE CANVI EN EL POBLE I LA SOCIETAT EN GENERAL.

photo_2022-11-22_14-43-54

SOTENIBILITAT

Continuant amb les actuacions sostenibles aquest curs rebrem per part de l'Ajuntament i ECOEMBES papereres per al reciclatge.

papeleras reciclaje 14-7-2022 16.7.32 1