Intercanvi IES Josep de Ribera – Gymnasium Bethel de Bielefeld (Alemanya)

El passat 11 de maig van tornar de Bielefeld els nostres alumnes de 1r de Batxillerat participants a l’intercanvi amb el Gymnasium Bethel de la ciutat alemanya. El viatge ha estat ple d’activitats i sorpreses (ha durat dos dies més dels prevists), que han servit perquè el nostres alumnes hagen conegut de primera ma com es viu al nord d’Europa, hagen practicat anglés i aprés un poc d’alemany. Al remat, tots s’ho han passat d’allò més bé!

Podeu veure algunes fotos de l’intercanvi a Bielefeld:

Estudiants alemanys que participen a l’intercanvi amb alumnes de 1r de Batxillerat del nostre centre van estar a Xàtiva del 6 al 13 de novembre. Després de les vacances de Pasqua, els nostres alumnes visitaran Bielefeld per completar l’intercanvi, viure noves experiències personals, així com enriquir el seu bagatge cultural i aprendre costums d’un país diferent.
Podeu veure fotos d’algunes activitats de l’intercanvi a Xàtiva.

Intercanvi amb Alemanya