PLC
PLC 2016-17
DADES DEL CENTRE |
|||||||
Codi:
|
Nom del centre: CEIP BLASCO IBÁÑEZ |
||||||
Règim: PU |
Localitat: BENETÚSSER |
Província: VALENCIA |
|||||
ZVP:
|
ZCP:
|
Programes que aplica: |
PPEV: 1 |
PPEC: 1 |
|||
Data d’aprovació Consell Escolar/Social: |
Telèfon: 961205550 |
Correu electrònic: 46001771@edu.gva.es |
ETAPES QUE IMPARTIX |
|
EI (2n) |
EP |
✓ |
✓ |
ALTRES CARACTERÍSTIQUES |
|
ÍNDEX
-
Anàlisi del context
-
Programes d’educació bilingüe o plurilingüe autoritzats prèviament al centre en relació a l’alumnat plurilingüe
-
Programa o programes plurilingües sol·licitats pel centre. Data d’aprovació pel Consell Escolar
2. Organització de l’educació plurilingüe
2.1 Moment i seqüència d’incorporació de les llengües d’ensenyament de les diferents àrees, matèries o mòduls no lingüístics i atenció a la diversitat (CRONOGRAMES)
3. Assessorament del PLC
-
Anàlisi del context
1.1 Programes d’educació bilingüe o plurilingüe autoritzats prèviament al centre, en relació a l’alumnat plurilingüe
Relació de programes i línies que actualment aplica el centre. En el cas dels centres d’Educació Infantil i Primària, cal adjuntar al document la relació d’autoritzacions/aprovacions de la Conselleria d’Educació o direcció territorial corresponent.
PROGRAMES AUTORITZATS |
PROGRAMA |
NOMBRE DE LÍNIES |
DATA AUTORITZACIÓ/ APROVACIÓ |
NIVELL EN QUÈ S’APLICA |
Programa Plurilingüe d’Ensenyament en Castellà (PPEC) |
1 |
09/04/2013 |
1r, 2n, 3r, 4t, 5é i 6é |
Programa Plurilingüe d’Ensenyament en Valencià (PPEV) |
1 |
09/04/2013 |
1r, 2n, 3r, 4t. 5é i 6é |
1.2. Programa o programes plurilingües sol·licitats pel centre. Data d’aprovació pel Consell Escolar
Relació de programa o programes que el centre proposa, una vegada oït el Claustre de Professorat i el Consell Escolar del centre, atenent a la realitat sociolingüística de l’alumnat, per a la seua autorització/aprovació.
PROGRAMES SOL·LICITATS |
|||
PPEV: |
1 |
PPEC: |
1 |
2. Organització de l’educació plurilingüe
L’organització del centre per tal d’implantar un programa plurilingüe ha de considerar diferents aspectes relacionats amb la disponibilitat dels recursos humans i materials de què disposa, de la metodologia aplicada, de la distribució horària, del tractament de les llengües al centre i fora, de la planificació de la formació del professorat i dels projectes que es duen a terme per tal de millorar la qualitat de l’ensenyament.
2.1 Moment i seqüència d’incorporació de les llengües d’ensenyament de les diferents àrees, matèries o mòduls no lingüístics i atenció a la diversitat (CRONOGRAMES)
CRONOGRAMA EDUCACIÓ INFANTIL – 2n CICLE (PPEV) |
NIVELL |
LECTOESCRIPTURA |
ÀMBIT |
CASTELLÀ |
ANGLÉS |
3 anys |
Valencià |
En valencià, la resta del temps en què s’impartixen els diferents àmbits d’experiència. |
0 |
2 |
4 anys |
Valencià |
En valencià, la resta del temps en què s’impartixen els diferents àmbits d’experiència. |
0 |
2 |
5 anys |
Valencià |
En valencià, la resta del temps en què s’impartixen els diferents àmbits d’experiència. |
0 |
2 |
CRONOGRAMA EDUCACIÓ INFANTIL 2n CICLE (PPEC) |
NIVELL |
LECTOESCRIPTURA |
ÀMBIT |
VALENCIÀ |
ANGLÉS |
3 anys |
Castellà |
En castellà, un mínim de 5h. del temps en què s’impartixen els diferents àmbits d’experiència |
8 |
2 |
4 anys |
Castellà |
En castellà, un mínim de 5h. del temps en què s’impartixen els diferents àmbits d’experiència |
8 |
2 |
5 anys |
Castellà |
En castellà, un mínim de 5h. del temps en què s’impartixen els diferents àmbits d’experiència |
8 |
2 |
CRONOGRAMA EDUCACIÓ PRIMÀRIA PPEV: ✓ PPEC: |
ASSIGNATURES |
1r |
2n |
3r |
4t |
5é |
6é |
Troncals: |
||||||
Ciències de la Naturalesa |
V |
V |
V |
V |
V |
V |
Ciències Socials |
V |
V |
V |
V |
V |
V |
Matemàtiques |
V |
V |
V |
V |
V |
V |
Específiques: |
||||||
Educació Física |
C |
C |
C |
C |
C |
C |
Religió/ Valors Socials i Cívics |
C |
C |
C |
C |
C |
C |
Educació Artística (Música) |
V |
V |
V |
V |
V |
V |
Educació Artística (Plàstica) |
LE |
LE |
LE |
LE |
LE |
LE |
Cultura Valenciana |
– |
– |
– |
– |
V |
– |
Observacions: |
CRONOGRAMA D’EDUCACIÓ PRIMÀRIA PPEV: PPEC: ✓ |
ASSIGNATURES |
1º |
2º |
3º |
4º |
5º |
6º |
Troncals: |
||||||
Ciències de la Naturalesa |
V |
V |
V |
V |
V |
V |
Ciències Socials |
V |
V |
V |
V |
V |
V |
Matemàtiques |
C |
C |
C |
C |
C |
C |
Específiques: |
||||||
Educació Física |
C |
C |
C |
C |
C |
C |
Religió/ Valors Socials i Cívics |
C |
C |
C |
C |
C |
C |
Educació Artística (Música) |
V |
V |
V |
V |
V |
V |
Educació Artística (Plàstica) |
LE |
LE |
LE |
LE |
LE |
LE |
Cultura Valenciana |
– |
– |
– |
– |
V |
– |
Observacions: |
3. Assessorament
La Inspecció d’Educació assessorarà la comunitat educativa, supervisarà tot el procés i proposarà mesures que contribuïsquen a perfeccionar-lo. Per a este procés podrà comptar amb la col·laboració de l’Assessoria d’Àmbit Lingüístic del Servei de Formació del Professorat i del Servei d’Educació Plurilingüe.
DECRET 127/2012, de 3 d’agost, del Consell, pel qual es regula el plurilingüisme en l’ensenyança no universitària a la Comunitat Valenciana. [2012/7817]
F PROG
NOMBRE DEL CONTENIDO : F PROG