Programes plurilingües

Programes linguiistics

 

PLC

 

 

PLC 2016-17

 

PROJECTE LINGÜÍSTIC DE CENTRE

 

 

 

DADES DEL CENTRE

Codi:

 

Nom del centre:

CEIP BLASCO IBÁÑEZ

Règim:

PU

Localitat:

BENETÚSSER

Província:

VALENCIA

ZVP:

 

ZCP:

 

Programes que aplica:

PPEV: 1

PPEC: 1

Data d’aprovació Consell Escolar/Social:

Telèfon:

961205550

Correu electrònic:

46001771@edu.gva.es

 

 

ETAPES QUE IMPARTIX

EI (2n)

EP

 

 

ALTRES CARACTERÍSTIQUES

 

 

 

 

 

 

ÍNDEX

  1. Anàlisi del context

    1. Programes d’educació bilingüe o plurilingüe autoritzats prèviament al centre en relació a l’alumnat plurilingüe

    2. Programa o programes plurilingües sol·licitats pel centre. Data d’aprovació pel Consell Escolar

       

    2. Organització de l’educació plurilingüe

      2.1 Moment i seqüència d’incorporació de les llengües d’ensenyament de les diferents àrees, matèries o mòduls no lingüístics i atenció a la diversitat (CRONOGRAMES)

       

3. Assessorament del PLC

 

  1. Anàlisi del context

       1.1 Programes d’educació bilingüe o plurilingüe autoritzats prèviament al centre, en relació a l’alumnat plurilingüe

 

Relació de programes i línies que actualment aplica el centre. En el cas dels centres d’Educació Infantil i Primària, cal adjuntar al document la relació d’autoritzacions/aprovacions de la Conselleria d’Educació o direcció territorial corresponent.

 

PROGRAMES AUTORITZATS

PROGRAMA

NOMBRE DE LÍNIES

DATA AUTORITZACIÓ/

APROVACIÓ

NIVELL EN QUÈ S’APLICA

Programa Plurilingüe d’Ensenyament en Castellà (PPEC)

1

09/04/2013

1r, 2n, 3r, 4t, 5é i 6é

Programa Plurilingüe d’Ensenyament en Valencià (PPEV)

1

09/04/2013

1r, 2n, 3r, 4t. 5é i 6é

 

 

 

1.2. Programa o programes plurilingües sol·licitats pel centre. Data d’aprovació pel Consell Escolar

 

Relació de programa o programes que el centre proposa, una vegada oït el Claustre de Professorat i el Consell Escolar del centre, atenent a la realitat sociolingüística de l’alumnat, per a la seua autorització/aprovació.

 

PROGRAMES SOL·LICITATS

PPEV:

1

PPEC:

1

 

 

2. Organització de l’educació plurilingüe

 

L’organització del centre per tal d’implantar un programa plurilingüe ha de considerar diferents aspectes relacionats amb la disponibilitat dels recursos humans i materials de què disposa, de la metodologia aplicada, de la distribució horària, del tractament de les llengües al centre i fora, de la planificació de la formació del professorat i dels projectes que es duen a terme per tal de millorar la qualitat de l’ensenyament.

 

 

2.1 Moment i seqüència d’incorporació de les llengües d’ensenyament de les diferents àrees, matèries o mòduls no lingüístics i atenció a la diversitat (CRONOGRAMES)

 

CRONOGRAMA EDUCACIÓ INFANTIL – 2n CICLE (PPEV)

NIVELL

LECTOESCRIPTURA

ÀMBIT

CASTELLÀ

ANGLÉS

3 anys

Valencià

En valencià, la resta del temps en què s’impartixen els diferents àmbits d’experiència.

0

2

4 anys

Valencià

En valencià, la resta del temps en què s’impartixen els diferents àmbits d’experiència.

0

2

5 anys

Valencià

En valencià, la resta del temps en què s’impartixen els diferents àmbits d’experiència.

0

2

 

CRONOGRAMA EDUCACIÓ INFANTIL 2n CICLE (PPEC)

NIVELL

LECTOESCRIPTURA

ÀMBIT

VALENCIÀ

ANGLÉS

3 anys

Castellà

En castellà, un mínim de 5h. del temps en què s’impartixen els diferents àmbits d’experiència

8

2

4 anys

Castellà

En castellà, un mínim de 5h. del temps en què s’impartixen els diferents àmbits d’experiència

8

2

5 anys

Castellà

En castellà, un mínim de 5h. del temps en què s’impartixen els diferents àmbits d’experiència

8

2

 

 

 

CRONOGRAMA EDUCACIÓ PRIMÀRIA PPEV: PPEC:

ASSIGNATURES

1r

2n

3r

4t

Troncals:

Ciències de la Naturalesa

V

V

V

V

V

V

Ciències Socials

V

V

V

V

V

V

Matemàtiques

V

V

V

V

V

V

Específiques:

Educació Física

C

C

C

C

C

C

Religió/ Valors Socials i Cívics

C

C

C

C

C

C

Educació Artística (Música)

V

V

V

V

V

V

Educació Artística (Plàstica)

LE

LE

LE

LE

LE

LE

Cultura Valenciana

V

Observacions:

 

 

 

CRONOGRAMA D’EDUCACIÓ PRIMÀRIA PPEV: PPEC:

ASSIGNATURES

Troncals:

Ciències de la Naturalesa

V

V

V

V

V

V

Ciències Socials

V

V

V

V

V

V

Matemàtiques

C

C

C

C

C

C

Específiques:

Educació Física

C

C

C

C

C

C

Religió/ Valors Socials i Cívics

C

C

C

C

C

C

Educació Artística (Música)

V

V

V

V

V

V

Educació Artística (Plàstica)

LE

LE

LE

LE

LE

LE

Cultura Valenciana

V

Observacions:

 

 

 

3. Assessorament

 

La Inspecció d’Educació assessorarà la comunitat educativa, supervisarà tot el procés i proposarà mesures que contribuïsquen a perfeccionar-lo. Per a este procés podrà comptar amb la col·laboració de l’Assessoria d’Àmbit Lingüístic del Servei de Formació del Professorat i del Servei d’Educació Plurilingüe.

DECRET 127/2012, de 3 d’agost, del Consell, pel qual es regula el plurilingüisme en l’ensenyança no universitària a la Comunitat Valenciana. [2012/7817]

F PROG

NOMBRE DEL CONTENIDO : F PROG

Avís de privacitat: Ús de cookies pròpies per a anàlisis de visites

Este lloc web utilitza cookies pròpies amb l'únic propòsit d'analitzar el trànsit i millorar l'experiència de l'usuari. Les cookies són xicotets arxius de text que s'emmagatzemen en el teu dispositiu quan visites el nostre lloc. No compartim esta informació amb tercers ni la utilitzem per a fins publicitaris.

Veure política de cookies