Legislació

LEGISLACIÓ DE L'ESTAT ESPANYOL

Constitució Espanyola de 1978. Art. 27

Llei Orgànica 2/206, de 3 de maig, d'Educació (LOE)

Llei Orgànica 8/2013, de 9 de desembre per a la Millora de la Qualitat Educativa (LOMQE)

Reial Decret 1630/2006, de 29 de desembre, pel qual s'establixen les ensenyances mínimes del segon cicle d'Educació infantil.

Reial Decret 126/2014, de 28 de febrer, pel qual s'establix el currículum bàsic de l'Educació Primària.

Llei 13/1982, de 7 d'abril, d'integració social dels minusvàlids. (LISMI)

LEGISLACIÓ DEL PAÍS VALENCIÀ

Estatut d'Autonomia del País Valencià, de 1982.

Llei 4/1983, de 23 de novembre, d'ús i ensenyament del valencià.

Llei 10/2010, de 9 de juliol, de la Generalitat, d’Ordenació i Gestió de la Funció Pública Valenciana.

Decret 39/2008, de 4 d’abril, del Consell, sobre la convivència en els centres docents no universitaris sostinguts amb fons públics i sobre els drets i deures de l’alumnat, pares, mares, tutors o tutores, professorat i personal d’administració i servicis.

Decret 38/2008, de 28 de març, del Consell, pel qual s’establix el currículum del segon cicle de l’Educació Infantil a la Comunitat Valenciana.

Decret 108/2014, de 4 de juliol, del Consell, pel qualestablix el currículum i desplega l’ordenació general del’Educació Primària a la Comunitat Valenciana.

Decret 233/1997, de 2 de setembre, de delGovern Valencià, pel qual s'aprova el Reglament Orgànic i Funcional de les Escoles d'Educació Infantil i dels Col·legis d 'Educació Primària.

El Decret 39/1998, de 31 de març, del Govern Valencià, d'ordenació de l'educació per a l'atenció de l'alumnat amb necessitats educatives.

Ordre de 16 de juliol de 2001 per la qual es regulal’atenció educativa a l’alumnat amb necessitats educativesespecials escolaritzat en centres d’Educació Infantil(2n cicle) i Educació Primària (ANEEs).

Ordre de 4 de juliol de 2001, de la Conselleria deCultura i Educació, per la qual es regula l’atenció al’alumnat amb necessitats de compensació educativa.

Ordre 73/2010, de 27 de juliol, de la Conselleria d’Educació,per la qual se suspén la vigència de l’Orde 47/2010,de 28 de maig, per la qual es regula el servici de menjadorescolar en els centres educatius no universitaris de titularitatde la Generalitat.

Ordre 47/2010, de 28 de maig, de la Conselleria d'Educació,per la qual es regula el servici de menjador escolaren els centres educatius no universitaris de titularitat de la Generalitat.

Resolució de 28 de juny de 2002, de la DireccióGeneral de Centres Docents de la Conselleria de Culturai Educació, per la qual es regulen els menjadorsescolars dels centres docents públics no universitaris detitularitat de la Generalitat Valenciana.

Ordre 64/2012, de 26 d’octubre, de la Conselleria d’Educació,Formació i Ocupació, per la qual es desplega elDecret 231/1997, de 2 de setembre, pel qual es regula lacreació, estructura i funcionament dels Centres de Formació,Innovació i Recursos Educatius de la ComunitatValenciana

Ordre de 29 de juny de 1992, de la Conselleríade Cultura, Educació i Ciència, per la quals'aproven les instruccions que regulen l'organit­zació i el funcionament dels centres docents queimparteixen ensenyaments del segon cicled'Educació Infantil, Pre-escolar, Primària, GeneralBàsica, Educació Especial, SecundariaObligatòria, Batxillerat i Formació Professionalmantinguts amb fons públics i que depenen dela Conselleria de Cultura, Educació i Ciènciade la Generalitat Valenciana.

Ordre de 24 de juny de 2008, de la Conselleria d'Educació,sobre l'avaluació en l’etapa d'Educació Infantil

Ordre de 28 d’agost de 2007, de la Conselleria d'Educació,per la qual es regula l'horari de l'Educació Primària.

Decret 7/2008, de 25 de gener, del Consell, pel qual es regulen els permisos i llicències del personal docentno universitari dependent de la Conselleria d’Educació.

Resolució de 21 de juliol de 1997, de la Secretaria General i de les direccions generals deCentres Docents, d'Ordenació i Innovació Educativa i Política Lingüística, i de Personal, per la qual s'aproven les instruccions per a l'organització i el funcionament dels col•legis d'EducacióInfantil i Primària per al curs 1997-98.

LEGISLACIÓ DEL CURS ACADÈMIC 2016/2017

Resolució de 7 de juny 2016, de la Direcció Generalde Centres i Personal Docent, per la qual es convoca procediment d'adjudicació de destinacions amb caràcter provisional,en pràctiques i interí, en el cos de mestres per alcurs 2016-2017

Resolució d'1 de juliol de 2016, de les direccionsgenerals de Política Educativa i de Centres i PersonalDocent, per la qual es dicten instruccions per a l'organitzaciói funcionament en les escoles d'Educació Infantil desegon cicle i col·legis d’Educació Primària durant el curs2016-2017

EDUCACIÓ ESPECIAL

Generals

Llei 13/1982, de 7 d'abril, d'Integració Social dels Minusvàlids

Reial Decret 696/1995, de 28 d'abril, d'ordenació de l'educació dels alumnes amb necessitats educatives especials. BOE 131/95 de 2de juny de 1995)

Decret 39/1998, de 31 de març, del Govern Valencià, d'ordenació de l'educació per a l'atenció de l'alumnat amb necessitats educatives especials.

Atenció a Necessitats Educatives Especials

Ordre de 16 de juliol de 2001 per la qual es regula l'atenció educativa a l'alumnat amb necessitats educatives especials escolaritzat en centres d'Educació Infantil (2n cicle) i Educació Primària.

Decret 57/2012, de 5 d'abril, del Consell, pel qual crea la Comissió Interdepartamental per a la Coordinació i l'Atenció Integral de les Persones amb Autisme

Avaluació

Instruccions de 3 d'abril de 2012 de la Direcció General d'Ordenació i Centres Docents per les qual s'estableix el procediment de sol·licitud d'autorització de permanència extraordinària en educació infantil i es dicten criteris per la valoració de sol·licituds.

Ordre de 14 de febrer de 1996 por la qual es regula el procediment per a la realització de l'avaluació psicopedagògica i el dictàmen d'escolarització i s'estableixen els criteris per a l'escolarització dels alumnes amb necessittas educatives especials. (MEC)

Ordre d'11 de novembre de 1994 de la Conselleria d'Educació i Ciència per la qual s'estableix el procediment d'elaboració del dictamen per a l'escolarització dels alumnes amb necessitats educatives especials.

Ordre de 15 de maig de 2006, de la Conselleria de Cultura, Educació i Esport, per la qual estableix el model d'informe psicopedagògic i el procediment de formalització

Materials

Ordre 32/2016, de 12 de juliol, de la Conselleria d'Educació,Investigació, Cultura i Esport, per la qual s'aprovenles bases reguladores per a la concessió de subvencionsper a la realització d'activitats complementàries per al'alumnat escolaritzat en centres d'educació especial o enunitats d'educació especial ubicades en centres ordinarissostinguts amb fons públics.

Sobredotació

Ordre de 14 de juliol de 1999, de la Conselleria de Cultura, Educació i Ciència, por la qual es regulen les condicions i procediments per a flexibilitzar, excepcionalment, la durada del període d'escolarització obligatòria dels alumnes qui tenen necessitats educatives especials derivades de condicions personals de sobredotació intel·lectual.

Resolució de 22 de maig de 2009 de la directora general d’Avaluació, Innovació i Qualitat Educativa i de la Formació Professional per la qual es convoca i regula el procés de selecció de projectes de centres públics que s’incorporaran al programa experimental i d’innovació educativa per a fomentar l’enriquiment curricular i atendre l’alumnat d’altes capacitats durant el curs 2009-2010

Avís de privacitat: Ús de cookies pròpies per a anàlisis de visites

Este lloc web utilitza cookies pròpies amb l'únic propòsit d'analitzar el trànsit i millorar l'experiència de l'usuari. Les cookies són xicotets arxius de text que s'emmagatzemen en el teu dispositiu quan visites el nostre lloc. No compartim esta informació amb tercers ni la utilitzem per a fins publicitaris.

Veure política de cookies