Informació

LOGOT

Bona vesprada famílies,

Ací teniu el logotip que finalment representarà la nostra ràdio. Aquest, ha estat triat per l’alumnat del centre al concurs que vam realitzar al primer trimestre a través d’unes votacions.

L’alumna que va realitzar l’esbós del logotip va ser Leire Pérez de 6è.

Enhorabona!

BENVINGUTS A LA LLOSA KIDS

Benvinguts i benvingudes!

Des de novembre, com bé sabeu, els alumnes de 6è van inaugurar la nostra ràdio, «La Llosa Kids».

Per aquest motiu, volem informar-vos dels tipus de programes en els que l’alumnat està treballant:

• En primer lloc, emetem per la megafonia de l’escola en directe, cada matí a les 9:00 un xicotet programa matinal en el que dos dels nostres alumnes, ens informen sobre aquells aspectes més rellevants del dia, pel que vos convidem a que cada matí ens acompanyeu a l’entrada del centre per poder escoltar-ho.

• Per altra banda, hem començat amb la gravació i edició dels programes que cada nivell anirà preparant al nostre xicotet espai de ràdio i que podreu escoltar a la plataforma iVoox a través dels enllaços que anirem penjant a la web de l’escola.

Moltes gràcies a tots i totes i esperem que gaudiu d’aquest projecte que estem preparant amb molta il·lusió.