Benvinguts i bievenidas a la nova Web del CEIP Balcó de Finestrat.
Des d’ací us oferirem informació actualitzada dels esdeveniments i funcionament del nostre centre, així com la possibilitat de visitar les nostres diferents seccions, accedir a tràmits i veure les nostres aules virtuals.

Web Familia 2.0

GVA Web Família 2.0

Té com a objectiu el facilitar la comunicació entre els centres educatius i les famílies a través de les noves tecnologies de la informació i la comunicació.

Aules2

Aules

És un lloc web destinat a l’e-learning accessible des de qualsevol dispositiu. Està destinat a la formació a distància reglada i és un espais per a complementar les classes presencials de tots els ensenyaments i nivells educatius.

Aula Virtual

Espai per a facilitar tot el treball i el seguiment de l’equip docent durant els períodes de confinament en els quals s’ha d’estar a casa.

Pla Mulan

Pla MULAN

Pla unificat de docència digital dissenyat per a impartir, de manera no presencial, les assignatures i materials corresponents a les diverses etapes escolars.

Lopo AMPA

AMPA

Des de l’AMPA volem mantindre informats a totes les mares, pares i tutors legals dels alumn@s del Col·legi i de les activitats i notícies d’interés que des de la Junta Directiva realitzem.