MONA DE PASQUA

Comencem les vacances de pasqua amb la tradicional mona. L’alumnat ha gaudit de diferents jocs i s’ha menjat a la mona al pati de primària.

Visita a la Policia Local

El nostre amic el Policia Salva ens ha ensenyat les instal·lacions del reten, ens ha explicat moltes coses i hem pujat als seus cotxes.

DINOPARK

Després de treballar el projecte dels dinosaures, l’alumnat de 5 anys, ha visitat el Parc Dinopark per conèixer més coses sobre ells.

ECOPARC

L’alumnat de 5 anys ha visitat l’ecoparc i ha realitzat tallers relacionats amb el reciclatge

CARNESTOLTES

A ritme de música els xiquets i xiquetes del centre van desfilar i ballar amb les seves disfresses.

CARRERA SOLIDARIA

Un any més l’alumnat d’infantil ha participat en la carrera solidaria “La vuelta al cole” contra la leucèmia infantil.

DIA DE LA PAU I DE L’ARBRE

FESTIVAL DE NADAL

Xicotets cors plens d’alegria ballen al ritme de nadales, contagiant la màgia del nadal

TALLER DE GALETES

L’alumnat d’infantil ha realitzat un taller de galetes nadalenques al CEM.

REIS MAGS

Els Reis Mags han vingut a l’escola i els hem donat la nostra carta

25 DE NOVEMBRE

Y dibujé una puerta violeta en la pared…. A ritme de Rozalén els xiquets i xiquetes van commemorar el dia internacional de la eliminació de la violència contra la dona. #NOVIOLÈNCIA

DIA DE LA CASTANYERA

El dia 17 de novembres els xiquets i xiquetes d’infantil vam celebrar el dia de la castanyera. Gràcies a la gran col·laboració de les famílies vam poder gaudir de diferents tallers relacionats amb la tardor i amb aquesta festivitat.

HALLOWEEN

A La Muixara vam passar un dia molt terrorífic!!!

9 D’OCTUBRE

Per a la celebració del 9 d’octubre l’alumnat d’infantil va fer una desfilada amb les cançons treballades a l’aula.

ENS VISITEN ELS LLOROS DE MUNDOMAR

L’alumnat d’infantil ha rebut la visita dels lloros de Mundomar i han après moltes coses sobre ells.

INFANTIL

TALLERS DE PASQUA

L’alumnat d’infantil ha gaudit dels tallers de pasqua que hem realitzat amb l’ajuda de les famílies.

NO A LA VIOLÈNCIA DE GÉNERE

El dia 25 de novembre, tot el cicle hem col.laborat amb els nostres dibuixos i parauales d’igualtat

Aquest any hem pogut cel.lebrar la festa de la tardor, amb l’ajuda de les mares i pares de l’escola! ho hem passat molt bé, moltes gràcies per participar!

HALLOWEN A LA NOSTRA ESCOLA

EL dia 28 d’octubre hem realitzat a l’escola diferents activitats, per a que els nostres alumnes coneguen aquesta festivitat

9 D’OCTUBRE

Al cicle d’infantil, hem fet una dansa al pati i hem ballat al ritme de les cançons tradicionals valencianes.

Aquesta imatge té l'atribut alt buit; el seu nom és 1666692383608-1024x766.jpg

PROMOCIÓ 2019-2022 CLASSE DELS MOTORISTES, COETS I SUBMARINS

Durant dos setmanes les mares de 5 anys han estat pintant el mural de la promoció dels seus fills i filles. Moltes gràcies per tot, sou genials!!

TALLER MUSICAL

El col·lectiu de mestres de l’escola de la UM La Nucia ens han visitat i han interpretat el conte musical En Patufet. Una molt bona iniciativa d’apropar la música als més menuts.

GRANJA ESCOLA

L’alumnat del primer nivell d’infantil (3 anys) ha visitat la granja escola Baladre. Han pogut gaudir de diverses activitats al voltant de la natura.

TEATRE A L’ESCOLA

Amb motiu del dia del llibre, l’alumnat d’infantil, va tindre el plaer de gaudir d’una obra de teatre.

VISITA A L’ECOPARC

Els dies 14, 15 i 16 de febrer les classes de 5 anys van visitar l’ECOPARC de La Nucia.

VISITEM A LA POLICIA

Els dies 7, 8 i 9 de febrer els xiquets i xiquetes del nivell de 4 anys van visitar la central de la policia local.

Ho van passar super bé i els va agradar molt, sobretot els cotxes i les motos amb les sirenes.

DIA DE LA PAU I DE L’ARBRE

El dia 30 de gener vam celebrar el dia de la Pau i el dia de l’arbre.

El cicle d’infantil va crear un mural amb forma d’arbre on les fulles eren cors amb missatges bonics.