Projecte Musicant

GRUPS INTERACTIUS

Són agrupacions heterògenies en l’aula on més d’un adult dinamitza el treball de l’alumnat (voluntariat).

Fes-te voluntari/ària!! Pregunta al tutor/a del teu fill/a.

MODEL DIALÒGIC DE PREVENCIÓ I RESOLUCIÓ DE CONFLICTES

Es fonamenta en el diàleg.

Es concentra en la prevenció dels conflictes mitjançant la creació d’un clima de col·laboració, en el qual les persones participen tant en la creació de les normes de funcionament del seu entorn com de la forma per resoldre els conflictes. Creant així un major enteniment i sentit per a totes les persones involucrades.

Foment Lector

APADRINAMENT LECTOR

Els xiquets i xiquetes més majors del centre es converteixen en padrins dels més menuts i de tant en tant baixen a contar-los contes als xiquets i xiquetes d’infantil per tal de fomentar la lectura.

TERTÚLIES DIALÒGIQUES LITERÀRIES

A partir de 4 anys i fins a 6é d’Ed. Primària fan TERTÚLIES DIALÒGIQUES LITERÀRIES que són una experiència democràtica d’educació popular en la que es reuneix l’alumnat per dialogar i reflexionar a partir de llibres clàssics, es treballa amb la col·laboració de les famílies valors com l’amistat, el coratge, la por, la justícia…

Llistat de llibres TLD.

EcoEscoles

PROJECTE ECOESCOLES

Projecte d’investigació i innovació educativa Cursos 2019-2020 i 2020-2021.
Treballem: l’agricultura de proximitat i la sostenibilitat amb l’hortet escolar.
Es treballa amb l’alumnat de: 4INF, 5INF, 2n, 4t i 6é

COEDUACIÓN

COEDUACIÓ

Treballem la coeducació amb diverses activitats per conscienciar l’alumnat, aquest curs hem realitzat:

• la penjada de cintes morades amb missatges reivindicatius a la plaça Maria Cambrils i a l’escola
  • xerrades i diverses activitats sobre dones científiques pegolines com Elena Aller, Maria Ortí i Almudena Garcia
  • l’exposició itinerant de dones valencianes que han fet història
  • mural sobre «La dona de la meua vida»
  • treball sobre les dones en l’esport, etc.

EDUCACIÓ VIAL

Hem continuat treballant en col·laboració amb la Policia Local tant en els tallers teòrics impartits per Santiago a l’escola, com en els tallers pràctics: visita a l’ajuntament de l’alumnat de 3r de primària, les pràctiques en bicicleta de l’alumnat de 4t i 5é, i l’excursió a la Marjal en bicicleta de l’alumnat de 6é.

TROBADA VIRTUAL D’ESCOLES EN VALENCIÀ

Enguany, a pesar d’haver sigut una retrobada virtual, des del CEIP AMBRA hem participat amb un taller de bossetes aromàtiques i en la cercavila virtual.