Curs 2020-2021

A causa de la Covid-19 hem tingut una ampliació d’aquest projecte, i, encara que les activitats que hem realitzat han hagut de ser totes virtuals, hem gaudit fent-les i ens hem pogut acomiadar dels nostres companys i companyes de Portugal, Grècia, Romania, Croàcia i Bulgària.

És un gran orgull que la nostra escola participe en aquests tipus de projectes.

Cursos 2018-2019 i 2019-2020

Ja sabeu que no han pogut vindre els Erasmus com estava programat aquesta setmana però els xiquets i xiquetes d’Ambra han treballat de valent aprenent costums, paraules, menjars , música i danses tÍpiques dels paÏsos socis. Com a cloenda del nostre febrer cultural van fer un festival de danses que voliem oferir als alumnes i mestres que anaven a visitar-nos.

Vam poder viatjar per diferents països d’ Europa, coneguent un tret cultural molt significatiu: les danses típiques de cada un d’ells. Vam eixir d’Espanya amb la seua jota i pasdoble, passant per Portugal amb el seu malhao, per Croàcia i el seu animat Kolo, coneguent Grècia i el seu sirtaki, aterrant a Romania i el seu alunelul i acabant en Bulgaria amb el seu hoko.

Va ser ben enriquidor per a tots i totes, i damunt van ballar i ho van passar genial 😊 Gaudim i aprenem!

Ja arriba Carnestoltes! Continuem amb la temàtica Erasmus! En aquesta ocasió l’alumnat ha realitzat màscares fetes amb dibuixos de fruites i verdures, mireu quina xulada!

Christmas is here! 🎄🎄🎄🎉🎉🎉 Ja quasi és nadal! I seguint amb la temàtica del nostre projecte Erasmus+ hem preparat aquest mural.

En «Christmas around the world» o «Nadal al voltant del món» hem preparat informació molt curiosa sobre la celebració del nadal a diferents països del mon. Entre d’altres amb els quals col·laborem amb l’Erasmus: Portugal, Grècia, Romania, Bulgària i Croàcia. Vos convidem a passar pel hall de la vostra escola i descobrir coses d’allò més interessants.

Per seguir amb la temàtica del nostre projecte Erasmus+, enguany hem relacionat el Projecte d’Innovació de l’escola. Així el títol és: «MENS SANA IN CORPORE SANO»

Ací podeu veure quin mural més bonic hem fet per tal de donar visibilitat al nostre projecte d’enguany! Quan entreu a l’escola alceu el cap i el podreu veure en directe. 😉