ESCOLA MATINERA

• ESCOLA MATINERA GRATUÏTA CURS 2022-2023
Organitza: Ajuntament de Pego i Serveis Socials.

Una escola matinera gratuïta oberta per a tota la població escolar de totes les escoles de Pego.
Aquesta proposta naix amb la finalitat d’afavorir una millor conciliació familiar per a totes les famílies que tinguen alguna filla i/o fill en edat escolar i que estiguen matriculats en alguna de les escoles de Pego.

Directius per tal d’assegurar-nos un bon funcionament de l’escola matinera gratuïta:
  • L’assistència haurà de ser regular, amb possibilitat d’assistència de dilluns a divendres, o dies assenyalats. Per exemple: sols anirà els dilluns i els dimarts.
  • L’assistència esporàdica justificada serà possible, avisant amb antelació (com a molt tard el dia d’abans).
  • Les faltes hauran de ser justificades i enviades prèviament a: extraescolar@lauter.es
  • Les faltes NO justificades reiterades podran ser motiu de baixa de la xiqueta i/o xiquet de l’escola matinera gratuïta.
  • L’horari d’entrada podrà ser a les 08.00 o les 08:30.
  • Termini d’inscripció des de 15 fins el 31 de juliol.
  • Tindran prioritat aquelles famílies que els dos progenitors treballen.
  • Places seran limitades.

Junt aquesta circular adjuntem la fitxa d’inscripció. Aquesta haurà de ser adjuntada amb una instància general a través de la seu electrònica de l’Ajuntament de Pego o en paper a Serveis Socials al Carrer Ramon i Cajal nº14 en horari de 09:00 a 14:00h. Per a qualsevol dubte podeu telefonar al 96 557 06 01 en horari de 09:00 a 14:00h.