Procés de matrícula

PROCÉS DE MATRÍCULA

QUI HA DE PARTICIPAR

El Procés de Matrícula (diferent al d'Admissió) és per a TOTS els alumnes que continuen estudis en el centre i per a aquells que  obtinguen plaça  després del procés d'Admissió.

COM PARTICIPAR

Es durà a terme també de manera TELEMÀTICA En la zona inferior d'aquesta pàgina s'aniran habilitant els processos de matriculació en els diferents cursos i etapes d'acord amb el calendari descrit en el següent apartat.

QUAN  PARTICIPAR: Calendari de matrícula

ALUMNES QUE CONTINUEN ESTUDIS DELS CENTRES ADSCRITS

• 1r D'ESO, 2n D'ESO, 3r D'ESO, 4t D'ESO i 2n DE BATXILLERAT: DEL 24 DE JUNY A l'1 DE JULIOL
  • CICLES DE GRAU MITJÀ I CICLES DE GS (només modalitat presencial):  DEL 2 DE JULIO Al 10 DE JULIOL.
  • REPETIDORS DE 4t D'ESO I REPETIDORS DE 1r i 2n DE BATXILLERAT: 14 I 15 DE JULIOL

ALUMNES DE NOU INGRÉS

• 1r DE BATXILLERAT:  DEL 28 Al 31 DE JULIOL.
  • CICLES DE G. MITJÀ I SUPERIOR (presencial i semipresencial): DE L'1 Al 9 DE SETEMBRE.

CONVERTIR FOTO A PDF

1. Fotografía el justificant amb el mòbil, assegurant-te que es veja amb claredat tota la informació.
  2. Localitza la imatge en la galeria del mòbil.
  3. Prem sobre la icona dels tres puntets verticals (Més) a la cantonada superior o inferior dreta del teu mòbil i tria Imprimir o Exportar a format pdf.
  4. Tria Guardar com PDF i guarda-ho.
  5. Envia-ho/comparteix-ho al teu correu personal, o mitjançant bluethooth, per a poder obrir-ho i descarregar-ho en el teu equip.