Next Station, Hope

Aquest curs 2021-22 el nostre centre, els alumnes de 1r J del cicle formatiu de Desenrotllament d'Aplicacions Web, participa al projecte eTwinning Next Station, Hope conjuntament amb centres educatius de Turquia, Sèrbia, Polònia i França. Els centres participants som els següents:

• Borusan Asım Kocabıyık Mesleki Ve Teknik Anadolu Lisesi, Esenyurt, Turquia
  • Nevşehir Mesleki Ve Teknik Anadolu Lisesi, Merkez, Turquia
  • ITHS- Srednja škola za informacione tehnologije Beograd, Београд / Beograd, Sèrbia
  • II Liceum Ogólnokształcące im. Marii Konopnickiej w Inowrocławiu, Inowrocław, Polònia
  • Lycee Professionnel Gabriel Peri, Champigny Sur Marne, França
  • IES Severo Ochoa, Elx. Espanya

2021 és l'any Europeu del ferrocarril. El ferrocarril ha estat molt important des de la seua creació fins a l'actualitat, transportant mercaderies i persones, desenvolupant del comerç i la indústria i connectant ciutats.
En aquest projecte aprendrem sobre la importància del ferrocarril, la seua història i el seu futur; el ferrocarril en les nostres regions hui en dia, la seua importància per a la sostenibilitat, i la seua importància en la construcció europea. I sobretot, els alumnes aprendran a treballar col·laborativament, a investigar, a emprar eines TIC, i, com a producte final, crearan productes web sobre aquesta temàtica. En concret, els alumnes del nostre centre empraran tecnologies XML, apreses al mòdul formatiu de llenguatge de marques, per tal de crear productes web.