Alumnes de l’Institut reben el Segell de Qualitat eTwinning

Els alumnes premiats amb el Segell de Qualitat eTwinning han rebut el certificat que acredita aquest reconeixement de mans de la directora, Merche Valero, acompanyada per la subdirectora, Juani Valero, i pel docent del mòdul on es desenvolupà el projecte, Raül Canals.

Es tracta d’un reconeixement pel projecte dut a terme durant del curs 2020-21 pels alumnes del grup 1r J pertanyents al cicle formatiu de Desenrotllament d’Aplicacions Web. El projecte, Free Computer: Open Your Mind, Open Your Source!, tractava la temàtica del programari lliure i va ser realitzat conjuntament amb els centres educatius Borusan Asım Kocabıyık Mesleki viene Teknik Anadolu Lisesi d’ Istanbul i ITHS- Srednja škola za informacione tehnologije Beograd, de Belgrad.