Hem tornat a obtenir el Segell de Qualitat Nacional

De nou hem obtingut el Segell de Qualitat Nacional atorgat pel Servicio Nacional de Apoyo eTwinning. El projecte eTwinning desenvolupat al grup 1r J durant el curs 2020-21 al mòdul Llenguatge de marques, del cicle formatiu de Desenrotllament d’Aplicacions Web, ha merescut el reconeixement del Segell de Qualitat Nacional. Es tracta d’un projecte dut a terme, durant tot el curs, juntament amb els nostres socis turcs del Borusan Asım Kocabıyık Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi d’Istanbul i els socis serbis del ITHS- Srednja škola za informacione tehnologije Beograd, Београд / Beograd.

El projecte anomenat Free Computer : Open Your Mind, Open Your Source! tracta el tema del programari lliure, les seues implicacions, diferents tipus de programari i, de manera especial, els sistemes operatius lliures. Els alumnes han treballat al voltant d’aquest tema i, com a producte final, han creat llocs web sobre la temàtica emprant tecnologies XML.
Felicitem els nostres alumnes pel seu treball. Enhorabona!