De nou hem obtingut el Segell de Qualitat eTwinning

Per cinqué curs consecutiu hem obtingut el Segell de Qualitat en reconeixement a la faena del nostre centre dins del projecte eTwinning.

En aquest cas es tracta del projecte desenvolupat el curs 2019-20 pels alumnes del grup 1r J del cicle de Desenvolupament d’Aplicacions Web, conjuntament amb el Borusan Asım Kocabıyık Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi d’Istanbul. El projecte té com a temàtica el desenvolupament web, i al voltant d’aquest tema els nostres alumnes han treballat durant tot el curs en el projecte, han posat en pràctica els coneixements adquirits al mòdul de llenguatge de marques i han fet altres activitats d’interacció i coneixement dels nostres socis. El resultat final han estat una sèrie de treballs web que es poden visitar a Internet, des de la plataforma TwinSpace del projecte Webdemic. Es pot consultar no només els treballs finals sinó també moltes de les altres activitats fetes al llarg del projecte.

Pel que fa als nostres socis turcs, duem cinc cursos treballant conjuntament i estem molt contents del resultat, en tots els projectes que hem emprés junts hem estat reconeguts amb el Segell de Qualitat, es tracta d’una relació de cooperació consolidada, i esperem seguir treballant junts els pròxims cursos.

Finalment felicitem a tots els alumnes pel seu treball, a tots, gràcies!