Bona faena dels alumnes a Webdemic

Els nostres alumnes han fet un bon treball en el projecte Webdemic, han treballat al llarg de tot el curs, i com a producte final han fet treballs web sobre la web, amb diferents temàtiques com SEO, HTML/XHTML, Bootstrap, CSS, comandes del sistema operatiu i programes útils per al desenvolupament web.

Es tracta del projecte eTwinning desenvolupat aquest curs, per alumnes de primer curs del cicle de Desenvolupament d’Aplicacions Web, grup 1r J, conjuntament amb el Borusan Asım Kocabıyık Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi d’Istanbul. En aquest projecte han fet també altres activitats complementàries, com el disseny d’un logo per al projecte, el repte de la torre d’espaguetis (Marshmallow Challenge) o la concienciació de la importància de la seguretat a Internet, celebrant el Dia d’Internet Segura amb un joc de Kahoot.

Podeu accedir al TwinSpace del projecte Webdemic i consultar les diferents activitats que han dut a terme.