Segell de Qualitat per al projecte interNET: let’s dive in!

El projecte interNET: let's dive in!, on participaren, durant el curs 2018-19, alumnes del grup 1r J, ha estat reconegut per part del Servicio Nacional de Apoyo eTwinning, depenent del Ministeri d'Educació i Formació Professional, amb el Segell de Qualitat. Aquest és un reconeixement al treball fet pel nostres alumnes al llarg de tot el curs. El projecte ha estat realitzat conjuntament amb el centre educatiu Borusan Asım Kocabıyık Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi d'Istanbul, els alumnes turcs i els nostres han treballat en col·laboració per dur endavant el projecte.

En el projecte treballaren diferents temàtiques al voltant d'Internet: les xarxes socials, la seguretat, la història..., a més férem un xicotet diccionari de terminologia d'Internet. Els materials publicats es poden consultar al lloc web del projecte així com al TwinSpace.

L'enhorabona a tot l'alumnat participant!