InterNET: let’s dive in! Projecte finalitzat

Els alumnes del cicle formatiu de Desenrotllament d'Aplicacions Web, del grup 1r J, juntament amb alumnes del centre turc Borusan Asım Kocabıyık Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi d'Istanbul han finalitzat el projecte eTwinning interNET: let's dive in! Com a resultat han creat recursos web amb continguts al voltant del món d'Internet: la història d'internet, els serveis i recursos que ofereix, les xarxes socials, la seguretat informàtica o la internet de les coses, a més, han creat un xicotet dicionari de terminologia d'Internet on han integrat els coneixements XML vistos en el mòdul formatiu de Llenguatge de marques i sistemes de gestió de la informació. Els materials publicats es poden consultar al lloc web del projecte així com al TwinSpace.