Projecte eTwinning sobre patrimoni cultural europeu

Aquest curs els alumnes del grup 1r J, del cicle de Desenrotllament d’Aplicacions Web, participen en el projecte eTwinning Cultur@l HerITage, sobre patrimoni cultural europeu, en col·laboració amb el centre turc Borusan Asım Kocabıyık Vocational and Technical High School, d’Istanbul, el centre portugués Escola Básica e Secundária da Batalha, a Batalla, i el centre francés Lycée Georges Guérin a Neuilly-sur-Seine.

El projecte és al voltant del patrimoni cultural i està dividit en diverses parts: monuments i edificis; paisatges i biodiversitat; llengua, literatura i travallengües; art i artesania; folklore i tradicions. Els alumnes investiguen sobre el patrimoni cultural dels nostres socis i fan diversos treballs col·laborativament.

Alumnes del Borusan Asım Kocabıyık Vocational and Technical High School, d’Istanbul

Alumnes del nostre centre

Podeu accedir al lloc web del projecte Cultur@l HerITage i consultar més informació al respecte.