El projecte NETWORK premiat amb el Segell de Qualitat eTwinning

El curs passat, els alumnes del grup 1r F del cicle d'Informàtica de Grau Mitjà Sistemes Microinformàtics i Xarxes participaren durant tot el curs en el projecte eTwinning NETWORK - New Education to Wide OuR Knowledge, juntament amb l'Escola Básica e Secundária da Batalha, a Batalha, Portugal, i el Borusan Asım Kocabıyık Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi, a Istanbul, Turquia.

Els alumnes treballaren organitzats en grups, cada grup tenia components dels tres centres participants, i havia de crear una presentació digital de temàtica relacionada amb les xarxes d'ordinadors: història de les telecomunicacions, el model OSI, el model TCP/IP, medis de transmissió, comandes de xarxa, adreces IP, encaminament estàtic i servidor DHCP.

Durant tot el curs férem activitats, treballarem a classe i també a casa, organitzarem videoconferències, jocs de Kahoot, i finalment exposaren el treball mitjançant webinar.

L'experiència fou molt enriquidora, coneguérem alumnes i docents d'altres llocs, col·laboràrem i ens coordinàrem per tal de fer un treball entre diferents persones en diferents llocs geogràfics, emprarem diferents eines web i exercitàrem i milloràrem l'ús de l'anglés.

Ara, el Servei Espanyol de Suport a eTwinning (NSS) ha reconegut la nostra tasca premiant-nos amb el Segell de Qualitat eTwinning (eTwinning Quality Label). Esta és una distinció per al projecte NETWORK, per al nostre centre, l'IES Severo Ochoa d'Elx, per als docents implicats i, especialment, per als alumnes de 1r F del curs 2015-16. Gràcies a totes i a tots i, enhorabona!