Reunions amb famílies 2n-4t ESO i BATX / Reuniones con familias 2º-4º ESO y BACH

Els propers dies 25 i 26 d’octubre tindran lloc les reunions incials de tutors i tutores amb les famílies. Trobareu el calendiari i aules al següent enllaç: reunions inicials. Per qüestions sanitàries será imprescindible vindre provist de mascareta i l’assistència de només un familiar per alumne. L’accés al centre se realitzarà per la porta principal de l’Avinguda Costa Blanca. És important comptar amb la presència de les famílies per tal de conèixer la planificació del curs i d’unificar criteris i actuacions amb els tutors i tutores. Esperem comptar amb la vostra presència.

-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.–

Los próximos días 25 y 26 de octubre tendrán lugar las reuniones iniciales de tutores y tutoras con las familias. Podéis consultar el calendrio y las aulas en el siguiente enlace: reuniones iniciales. Por cuestiones sanitarias será imprescindible venir provisto de mascarilla y la asistencia de un solo familiar por alumno. El acceso al centro se realizará por la puerta principal de la Avenida Costa Blanca. Es importante contar con la presencia de las familias para así poder conocer la planificación del curso y de unificar criterios y actuaciones con los tutores y tutoras. Esperamos contar con vuestra presencia.