Borsa de Treball

Aquesta Borsa de Treball busca facilitar la relació del alumnat dels diferents estudis de formació professional que s’impartixen en l’institut amb les empreses interessades en la contractació de professionals qualificats i competents en aquest sector. Els seus objectius són:

• Facilitar la inserció laboral del alumnat del centre
  • Contactar amb empreses relacionades amb les famílies professionals.
  • Contactar amb col·lectius i associacions que  s’encarreguen de facilitar la inserció laboral.

Pot inscriure’s en la borsa qualsevol professional titulat alumne d’aquest centre. A tal efecte, s’ofereix un espai per mantenir un portal web professional amb les dades actualitzades i la possibilitat d’accedir a una llista de correu de les ofertes que ens facen arribar les empreses adherides.

Les empreses que disposen d’ofertes de treball poden enviar-les al correu fp@iesevalorpego.org